12 Mart 2010

M-İ-M-L-E-N-D-İ-M

Evet sonunda sevgili arkadaşım SÜHEYLA sayesinde bende mimlendim.....Ve başladım düşünmeye ...Başka zaman olsa ben şöyleyim ben böyleyim diye söyler dururum ama iş yazmaya ,anlatmaya gelince tıkandım...Neyse ben başlayım sonu gelir......


* İstanbul doğumluyum.29 Yaşındayım.Muhasebecilik yapmaktayım.Ailemin en büyük çocuğuyum...Bankacı bir kızkardeşim ve fotoğraf çekme hastalığı olan Matematik Mühendisliği son sınıf öğrencisi bir erkek kardeşim var.Bu arada iyiki İstanbul da doğmuşum.Çok seviyorum şehrimizi....

* İlk aklıma gelen çok sulu gözlü olmam...Öyle böyle değil yani...Gözyaşlarım gözümün ucundadır....Hazır beklerler sevinsem ağlarım,üzülsem ağlarım.(Bu aralar Hatırla Sevgili adlı diziyi seyrederken çok ağlıyorum....)

* Çok hassas hatta alınganımdır...Keşke vurdumduymaz,umursamaz olsaydım dediğim çok olmuştur hayatta....Bazen ufacık şeyleri bile takarım kafaya.....

* Takıntılıyımdır.Yeni ayakkabı aldım mesela...çanta mutlaka uyacak...Ton farkı bile olmayacak....Yada bir davet sofrası kuruluyor...Herşey birbirine uyacak...Masa örtüsünden,tabakların rengine,peçetelerden kaşıklara kadar...Ama bu durum övgü almanızıda sağlıyor bazen.....

* Sabırsızımdır....Ve haksızlığa hiç gelemem..Haklıysam hiç susmam....Mesela lokantada bizden sonra sipariş veren kişiler bizden önce yemeğe başlarlarsa ....Bende başlarım söylenmeye....Ama haksızlık bu ...Neden böyle....Bır bır bır...hiç susmam....Bu küçük bir örnek tabiki.........

* Sıcak kanlıyımdır....Güler yüzlüyümdür.....Güldürmeyi de çok severim..Valla gülmekten kırışıklıklarım arttı....

* Titizimdir...Dağınıklığı hiç sevmem...Biraz mükemmeliyetçilik tarafımda var yani...Yaptığım iş ne olursa olsun,elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışırım....

* İnsanları mutlu etmeye bayılırım...Karşımdaki insanın mutluluğu bazen kendi mutluluğumun önüne geçer....

* Gezmeyi yeni yerleri keşfetmeye bayılırım....Yanımda sevdiklerim olursa daha da zevk alrım.Bazen yalnız kalmayı da severim......

* Arkadaş canlısıyımdır....Bir blog açmaya karar verdiğimde böyle güzel paylaşımların,arkadaşlıkların olacağına inanmıyordum....Ama yanıldığımı anladım..Yardımını ve güzel yorumlarını esirgemeyen tüm arkadaşlara sevgiler.........

ŞİMDİ MİMLEME SIRASI BENDE....

Gönül
Özlem
Bahar
Emine
Cicibisiiy

Hiç yorum yok: