12 Mart 2010

ALDIM - KULLANDIM - MEMNUNUM


Yine çok yoğun günlerle başbaşayım....Bu yüzden arkadaşlarımın davet ettiği oyunlara katılmakta geç kalıyorum...Yine bir çok arkadaşım beni oyuna davet ettiler...Aldım kullandım memnunum oyununda mutfakta çok küçük gibi görünen ama hayatımızı kolaylaştıran küçük ev aletlerimi resimledim bende sizler için..Gördüğünüz gibi almışım yanıma malzemelerimi beni tutabilene aşkolsun....Uçuyorum...Bir yanımda elma oyacağım bir yanımda ceviz kıracağım ....Oturmuşum üstüne biber oyacağının...Aman ne kafiye oldu valla....Ortadakide "özlemcik".....Resimde gördüğünüz küçük el aletlerinden çok memnunum...Hem pratik hem ucuz...Sizinde alıp kullanmanızı tavsiye ediyorum...Bu arada oyuna katılmayan bütün arkadaşlarımı oyuna davet ediyorum...Sevgiler....

Hiç yorum yok: