13 Aralık 2010

DOST SOFRASI

Dışarıda buz gibi bir hava var ama ben size içinizi ısıtacak tarifler sunuyorum.Bizim için çayımızı yudumlarken yağan yağmuru, karı seyretmek büyük zevk olsada,eminim dışarıda hava yağmasın,soğumasın diye dua edene onlarca aç insan vardır..Halimize her ne olursa olsun şükredelim ve kullanmadığmız bir şeyi atmak yerine ihtiyacı olanlara ulaştıralım.Bu konuda çalışan bir çok firma ve kuruluş var.Lütfen biraz daha düşünceli olalım.


 Eklediğim resme bakıyorumda tarih epey bi eski...Ama tarifler güncel..Geçen zamanda bir çok sofralar kurdum,güzel sofralara konuk oldum..kah resim çektim,kah resim çekmeyi bekleyemeden yemekleri mideye indirdik.. Arkadaşlarım için kurduğum sofralardın biri.Hazırladığım mönü şöyleydi ;
  • Arap Kurabiye
  • Peynirli Börek
  • Patates Salatası
  • Cevizli kıymalı börek
  • Mercimek Köftesi
  • Havuçlu Kek

Hiç yorum yok: